צילומי הריון לאורך תשעת החודשים היפים שלך…

בימים עברו, צילום פורטרטים מקצועי היה חלק בלתי נפרד מחייה של כל משפחה. כיום, עם זמינות המצלמות הביתיות ומחיריהן הנמוכים, כמעט אין זאטוט שלא מסתובב עם מצלמה דיגיטאלית משלו, בתוך הפלאפון ומחוצה לו, ומעלה תמונות לאתרים קהילתיים חדשות לבקרים.

זמינות זו גרמה כמעט לכל אספקט מחיינו להיות מתועד באינספור תמונות שצפות להן באלבומי המחשב וברחבי הרשת. אך מה בנוגע לאותם אלבומים של פעם? לאותן מסגרות מעור בהן התנוססו תמונות מושקעות שצולמו על ידי צלם מקצועי?

מזכרת לדורות ושנים ארוכות בתוך אלבום צילומים

בדיוק לשם כך, התחיל בשנים האחרונות התחום הטרנדי של צילום הריון מקצועי. צלם או צלמת מקצועיים עשויים לדרוש מחירים שונים עבור הצילום, שנעים בין מאות לאלפי שקלים. במידה והאישה בחרה בצלם יקר, יהיה זה אחרי התבוננות מדוקדקת בתיק העבודות שלו או שלה.

לעתים בחירה בצלם פחות טוב עלולה לגרום למפח נפש, ולכן רצוי ללכת עם אדם שנדמה כי התוצר שלו יהיה התוצר האיכותי ביותר. אחרי הכול, אלו זיכרונות שיישמרו לנצח.

לקריאה נוספת: הכנה רגשית ללידה

הזמן הטוב ביותר להצטלם בהריון הוא מעל לשבוע 30, אז הבטן עגולה ובולטת, אך עדיין נמצאת למעלה, ולא יאוחר משבוע 39, אז האישה עלולה להרגיש תשושה וחסרת אנרגיה לצילומים.

אלבום צילומי הריון – רק יתרונות!

צילום הריון שונה מכל תחום של צילום. יש לכך סיבות רבות, אחת מהן היא כי הוא לא מיועד אך ורק לתעד את התקדמות ההיריון, אלא את התחושות שסובבות אותו. צלם טוב ידע כיצד לתפוס את אותן הבעות פנים קטנות, ולגרום לאישה להיראות כמו דוגמנית מקצועית.

סיבה נוספת היא הסטודיו המקצועי. סטודיו מקצועי יכול לעשות את כל ההבדל בין דימויים בעלי מראה זול לבין פורטרטים מקצועיים שיישארו לנצח. לכל סטודיו יש את התאורה, הרקעים והאביזרים שיסייעו לצלמת או לצלם להוציא מהאישה את צדדיה הטובים ביותר.

כמו כן, צלם מקצועי יוכל לרטש את התמונות, או להוסיף להן אפקטים אמנותיים, שישדרגו כל תמונה ויעצימו את יופייה.

מי למה וכמה – רק צלם או צלמת הריון מקצועי/ת!

כיום זמינים אתרים של אנשי מקצוע רבים, המציגים את תיק העבודות שלהם. לעיתים כדאי לבחור בצלם או צלמת שמתמחים בצילום הריון, אך לא תמיד זה חשוב, מה שחשוב יותר הוא התמחות בצילום פורטרטים, ויכולת לבחור פוזות ותמונות מעניינות ומושכות את העין.

חשוב שהאישה תרגיש בנוח עם הצלם או הצלמת שמולה, וכן שתרגיש שהיא זו שבוחרת את סגנון הלבוש. ישנן נשים שירצו למשל להצטלם ללא חלק עליון, על מנת לתעד את הבטן או את השדיים.

נשים אחרות ירגישו נוח רק בביגוד מלא, ונשים אחרות עשויות לרצות שרק בטנן תישאר חשופה. חשוב שהרקע שייבחר יהיה רקע שגם יסמל את אופייה של האישה, ואת העדפותיה.

יתכן כי האישה תימשך בעצמה לסגנונות צילום מסוימים על פני אחרים, כמו למשל סגנון צילום שחור לבן שמשתמש באור וצל, או למשל סדרת צילומי טבע המתחברים רעיונית לחודשי ההריון שלך.

קיראו בהרחבה על: שבועות ההריון

האישה יכולה לבחור להצטלם לבד, יחד עם בן זוגה, או יחד עם ילדים גדולים יותר, וכך ליצור פורטרט אישי או פורטרט משותף של המשפחה או בני הזוג בזמן ההריון.

לקריאה נוספת: קורס הכנה ללידה

מערכת יומן הריון

Share
Published by
מערכת יומן הריון

Recent Posts

בדיקת NIPT חשובה לכל אישה בהריון!

בדיקת NIPT היא בדיקה המיועדת לבדוק DNA עוברי בדם האם לצורך אבחון תסמונות גנטיות כבר…

2 שנים ago

יתרונות ברורים מול חסרונות מועטים: צ’יפ גנטי

נתחיל מהשורה התחתונה, בדיקת צ'יפ גנטי חשובה לכל אישה ובכל הריון, ללא יוצא מן הכלל.…

2 שנים ago

מוטציה דה נובו: למה זה קורה ולמה כל כך חשוב לאבחן בהריון?

משפחה ענקית של מוטציות גורמת לאינספור תסמונות ומחלות והן נקראות מוטציות דה נובו או בעברית…

2 שנים ago

המלצה ברורה וחשובה: בדיקת צ’יפ גנטי בכל הריון!

הריוניים? מזל טוב! אתם ודאי נרגשים ומלאי ציפייה, ומכיוון שאתם סומכים על רפואת המאה ה-21…

2 שנים ago

טנטרום – זה התקף הזעם של הילד/ה!

אנחנו כותבים בלשון זכר רק מטעמי נוחות. התקף זעם או טנטרום הנו חלק כמעט בלתי…

2 שנים ago

המשמעות האמיתית של בדיקת צ’יפ גנטי בהריון

אנחנו כאן למטרה אחת עיקרית: להעלות את המודעות הציבורית לגבי חשיבותה של בדיקת הצ'יפ הגנטי…

3 שנים ago